Pyramiderna, här kommer vi.

Efter att ha varit på resande fot i över 24 timmar sitter vi äntligen på Arlanda och väntar på att vårat flyg ska lyfta och ta oss till varmare breddgrader.
Igår spenderade vi hela dagen i Sthlm,jag som hade tänkt att möta våren i underbara Sthlm fick istället snö,regn och hagel.
Inte ens slussen var speciellt lockade i det klassiska söderslasket!
Det enda som är bra med allt detta söderslask är att vi nu längtar ännu mer efter vita stränder,sol,paraplydrinkar,kameler och god mat.
Känns otroligt skönt att komma bort ifrån all snö och slippa frysa!
Jag förstår om ni är avundsjuka,men jag kan garantera er att jag kommer skänka er en tanke när jag ligger på stranden med min cosmo!
För första gången ska jag fira min födelsedag utanför den svenska gränsen.
Kommer helt klart bli en upplevelse,högst upp på önskelistan står helt klart en kamel. Underbara djur det där.
Åkan fixar du det? Ring en schejk vettja,du kanske kan fixa några oljemiljoner så att du kan köpa ett nytt lag till AIK. Dom  verkar inte vara så starka iår,och oljemiljoner har ju aldrig hindrat AIK förr! ; )

Nu ska vi gå iväg till gaten,det vore trevligt om vi är i tid för en gångs skull så att dom slipper ropa efter oss i högtalarna...

Om ni har tråkigt där hemma och känner att ni vill muntras upp så kan ni tänka på oss och hur bra vi har det i solen!!!






Och självklart Åkan ska jag äta två hård kokta ägg i öknen för din skull!




Och sist och inte minst,grattis Johan på födelsedagen! Lova att ta hand om Löken på din fest!
Du vet hur vild och galen hon blir! (Gillar dig ändå Löken!)



Shala shala,som araber brukar säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback