Servera mig två hårdkokta ägg i öknen min vän.

Nu ska jag berätta för er om en vän. En vän som jag har delat allt med under en längre tid.
En vän som min vän växer inte på träd,man hittar dom möjligtvis på ett plantage långt in i urskogen.
Min vän ställer alltid upp för mig och jag har upplevt dom roligaste stunderna i livet med henne. Det är alldels för många stunder för att ta upp här! Vi har kommit på saker som ingen annan skulle kommit på. Vi har skapat trender och fraser!
Vi har våra minnen kvar i hjärtat! Jag saknar dig,nu när det inte alltid finns tid för att dricka te av gammal slentrilan!
Imorgon är det fredag och då ska vi ha en helkväll!
Mimmi Åkerlund,du är min bästa vän. Vi har många dagar kvar att skapa nya minnen.
Jag älskar dig! Vi har en hel sommar framför oss!
Med LW i linköping som höjdpunkt!
Tillsammans har vi inga gråa dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback