SM-finaler

Idag är det lördag och jag är ledig.
Trodde att jag var ledig igår också,men fick åka iväg på jobb.
Har blivit riktigt rosslig i halsen och har en otroligt jobbig hosta,gillar´t inte.
Hade tänkt att cykla iväg för att köpa målarfärg och sandpapper,men eftersom jag inte känner mig helt kry så kommer jag ändå inte stå ute och  fixa med den nya soffan.
Tar det imorgon istället.
Tror däremot att balkongen kommer bli hur grym som helst med soffan,stolarna och bordet.
En riktigt budget balkong med tanke på att vi har fått soffan gratis och bordet och stolarna jätte billigt av den förra ägaren.

Tänkte ta ut och rasta longboarden istället. Kommunen har insett att det är dags att börja sopa upp allt grus,det är inte lite grus som ligger på gatorna i Umeå.
Så nu går det bra att åka longboard,så det blir en sväng till ICA och nattöppet för att införskaffa lite godis till SM-finalerna!

Kommentarer
Postat av: gissa vem

Jag hoppas att du har börjat tagga för valleborg ! Annnnnnnnars jäääääävlar :P

2009-04-21 @ 23:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback