dead

Lika bra att börja veckan med ett 13 timmar långt arbetspass. Man måste känna att man lever.
När jag cyklade hem ifrån Greta ikväll var det gudomligt vackert. Solen höll på att gå ner,himlen var rosa och ljusblå och det är så fint att cykla över slätten. Livsnjutning.
Det är ett stort liv.
Känns bra att jag har lärt Greta ett och annat om bra musik. Ikväll när hon skulle gå och lägga sig ville hon inte lyssna på godnattsaga utan istället lyssna på min ipod och säger:
"Sofia,jag vill lyssna på den där bra låten,min favoritlåt,den där om tid."
Alltså ville hon lyssna på Du hade tid med Lars Winnerbäck.
En av världens bästa ¨låtar.

Nu ska jag gå och lägga mig,om jag lyckas ta mig till sängen. Öppnar på dagis imorgon,vilket innebär uppstigning 06:15.Det ÄR ett hårt liv,men jag älskar´t.

Kommentarer
Postat av: majsan

bra att du lär henne att lasse, det är riktiga grejer det!

2009-08-13 @ 17:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback