Live your life

Jobbat klart,ätit middag och nu ligger jag i soffan och degar.
Mycket skönt,nästa månad ska jag verkligen ta tag i mitt tränade. Då blir det hård körning,tillbaks till gammal GSU-form. När jag kollar på gamla bilder ifrån den första tiden ifrån lumpen inser jag att jag var ganska fitt! Eftersom sommar gick jag tillbaka till att vara mitt smala jag igen,då vi bara var ute i fält och förbrände hur mycket som helst när man går omkring med 25 kg på kroppen 24/7.
Nu ska satsas igen. Känner mig faktiskt taggad.



Nina och jag var i Egypten precis när grundutbildningen hade avslutats.
Såna armmuskler jag hade då har jag aldrig haft förut. Hade iofs gått upp
4 kg muskler på tre månader. Sen hade jag feber en månad och låg inlagd och allt försvann. =(



Men nog var jag fitt och snart ska det trimmas ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback