Nolia

Igår var det en riktigt bra dag på jobbet! Vi hade det jätte bra.
Först tog vi en promenad till en lekpark som är till för lite äldre barn. Där roade sig Greta kungligt.
Sen gick vi hem och satte oss på balkongen och gjorde pärlarmband och halsband. Riktigt skönt att kunna sitta på balkongen och njuta av värmen. Vi tände grillen och började fixa lite käk tills Nina kom hem ifrån jobbet. Nina och jag satt och tog det lugnt på balkongen medans Greta låg i soffan och tittade på "Kenny begins"
Kvällen avslutades med lite sällskapspel!
Mina ögon rinner,näsan är täppt och halsen bränner. En vecka på småbarns avdelningen på dagis och det räcker med att jag tittar på snoret så blir jag förkyld.
Idag ska jag ut till Noliamässan och käka lunch med Nina. Langos,så sjukt gott.
Imorgon börjar ännu en arbetsvecka. Det är inskolning som står på schemat. Det kommer vara liv i luckan.

       
   

Kommentarer
Postat av: åkan

jag vill också göra pärlarmband !!!! men inte fick man någon inbjudan.... ; (

2009-08-10 @ 12:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback