så ja

Nu var det diskat,skönt!
Dom har börjat jobba på allvar utanför huset igen,jag funderar på hur länge det här ska ta. Dom har hållt på i i fem månader snart. Helt otroligt.
Har äntligen fått tag på Joacim och min handledare på soc idag. Såna människor är inte lätta att få tag på,men den här handledaren är faktiskt trevlig. Så allting gällande mitt jobb gick att lösa,mycket bra för mig och mycket bra för Joacim.
Lyssnar på Lasses nya låt om och om igen. Längtar tills hela albumet kommer. Kärlek!

Helgens lärdom går nog till Persson,ibland bevisar du att du är en spanare och att spanare tänker med röven:
Man ska inte slåss imot 5 personen när man har en fot i gips och hoppar på kryckor när du inte har dina andra spaningsmuppar med dig som kan ge dig understöd. Helt klart IG,ditt tjockopucko.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, tack Thorsson. Det värmer! Rättelse, hade inte kryckorna med mig och jag har inte gips på mig. Men haltar rätt bra ;P

2009-08-24 @ 18:29:45
Postat av: Anonym

Haha,men du är ändå en mupp! Du har ju ändå en krossad fot! Skulle du inte ha gipset i fyra veckor?

2009-08-24 @ 19:03:27
Postat av: Persson

Slapp gipset, sa att jag helst inte ville ha nåt :P

2009-08-25 @ 10:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback