Om det är problem i himmelen är det kanske bättre under vattnet.

Börjar sakta återhämta mig ifrån min influensa,hurra jag är människa igen. Jag har kröp fram ifrån täcket och längtade efter vad dagen hade att ge mig. Dagen gav inte mig inte så mycket förutom tvättning och filmtittande. Man ska inte gå ut för hårt.
Ikväll var det lagfest för herrarna och damerna,men kände att det inte riktigt var dags för mig att ge mig ut i nattdimman,så partyklänningen fick stanna i garderoben och mysbyxorna och myströjan fick sitta på en kväll till.
Sitter och youtubesurfar,perfekt tidsfördriv på lediga stunder.
Om jag blir allt för rastlös ikväll så kanske jag tar och bygger en undervattensubåt.
Det verkar spännande! Var tog Hajk vägen?!?


Kommentarer
Postat av: åken

de var times med hajk !

2009-02-09 @ 15:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback