trött

Mina ben känns som två betongklumpar. Igår hade vi träning till 23:00,vi är verkligen bortskämda med bra träningstider,men igår spelade herrarna match och vi fick träna efter den.
Man tror att det ska vara lätt att gå och lägga sig efter en sån sen träning,men det är verkligen tvärtom! Kroppen är igång på högvarv.
Det blir inte bättre av att Umeå kommun bestämmer sig för att ta bort alla höga snövallar som ligger på vår gatan. Vilket innebar att grävskoppor och lastbilar körde nonstop på våran gata inatt...
Lyckades tillslut ta mig upp halv sju för att åka iväg och jobba,för att sedan komma hem powernappa en halvtimme för att sedan åka iväg och träna igen.
Men visst är det kul med innebandy! =)


Kommentarer
Postat av: Lillebror

Tack tack=)

joo men visst var det på tiden;)

Jag vet inte än, men vill inte vara kvar i Fjädern iallafall

Postat av: åkan

Jag saknar allt.

2009-03-18 @ 21:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback