What have i done to fall so hard for you.

Träniningen igår gick hyffsat,märks dock väldgt tydligt att självförtroendet inte är på topp. Kanske beror på mitt sabbatsår.
Men känslan är det viktigaste. Det som är det bästa är att jag märker hur jag har förändrat mitt "tänk" på planen.
Jag kan koppla bort kraven och göra något bra utav det. Kan lugna ner mig när jag är stressad och vända det till något bra.
Jag får tacka lumpen och alla krav som det innebar.
Visst det var grymt jobbigt då,men nu ser jag vad det har gett mig.


Igår efter träningen lagade jag köttfärssås och pasta. Sjukt gott!

Blir inget Västerås för mig i helgen,känner inte riktigt att jag har ork till det.
Har rest fram och tillbaka genom Sverige ett tag nu,jag vill bara ta det lugnt och andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback