Zlatan är bäst.

Träningen igår gick helt okej. Det kändes otroligt skönt att ha spring i benen igen,känns skönt att få reda på att all löpning ger resultat.


Hemma igen blev det idrottsgalan. 2008 var inget bra idrottsår,så det gjorde att "ovanliga" idrotter vann priser.
Jag tycker att det är kul att så många funktionshindrade fick priser igår och att dom hamnade högt upp i "Jerringpris omröstningen".
All heder åt dom idrottarna!

Zlatan gick på knock out i Italien,då han vann "årets mål","årets utländska spelare" och "Ligans bästa spelare".
Det är riktigt stort för en svensk fotbollsspelare att vinna dom priserna.


Igår var en riktigt bra dag eftersom vi skrev på för våran lägenhet igår!
Känns otroligt skönt!
Skönt att slippa bo i andra hand!

Tisdagar är lite som helg för oss i Dalen. Ingen träning,eller bara gym, men hela tisdagen är ledig.
Idag blir det storhandling på Willys och ikväll tacos framför "Andra avenyn"

Kommentarer
Postat av: emelie

hej du... jag håller på och pillar lite med den där illustrationen du bad mig om. hehe, har dragit ut lite på tiden men nu vet du att jag håller på med den lite iaf. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback