Aldrig fucka upp

alldels lagom lugn och skön söndag. Frukost på sängen,ett halvt öga på nyhetsmorgon. Cykeltur upp till Willys,varför är det alltid motvind vart man än cyklar?! Det var lite kallt att cykla jag skulle nog vilja haft en mössa,men det får man inte ha i Sverige i juli. Är det sommar så är det,speciellt i Norrland.
Hemma tändes grillen,satt på den soluppvärmda balkongen och åt. Om jag blundade så kunde jag höra vågornas brus och saltet i håret,öppnade ögonen insåg att jag inte var i den 40 gradiga värmen. Synd,det kändes så verkligt.
Söndagar utan krav är dom bästa söndagar. Semster imorgon,jobb med Gretchen hela tisdagen. Undrar vad vi ska hitta på? Kanske ta en sväng upp till "barnens gammlia",om man vågar sig upp dit med tanke på "galningen" som härjar i Ume. Tur att Gretchen är världens starkaste 11 åring.
Nu väntar Jens Lapidus på att jag ska krypa ner med honom,man ska aldrig fucka upp.


Kommentarer
Postat av: pågen

KOm upp till luleå nu på kalaset !!!!!

2009-07-06 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback