Är det redan höst?

Herregud,vad är det för väder?! Det har ösregnat hela långa dagen. Det finns absolut inget sug för att göra någonting när det är sånt här väder.
Så otroligt tråkigt! Funderar på att åka och hyra nya Wallander-filmen eller börja läsa någon ny bok. Har haft lite läspaus i ett par dagar. Nu känner jag ett sug efter att läsa igen.
Samtidigt som det skulle vara gudomligt skönt att ligga i soffan med en mugg té,tända ljus och bara ha det mysigt. Fast det är inget man gör i juli! Det är riktigt höstmys.
Får se vad händer.
Fick ett nytt vykort ifrån min lillkille idag,om jag blev rörd över det första vykortet så var det inget imot vad jag blev den här gången. Det värmer verkligen i mitt hjärta. Och så blir jag såklart stolt över mitt jobb med denna underbara lilla autistiska kille.



Eftersom det här PDOL den här helgen
slänger jag in en bild ifrån PDOL 2007.
Absolut den roligaste festivalen jag varit på.
Skrattar bara jag tänker på det.
Som vi dansade och log.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback