en glädjetår i allt mörker

Gick ner för att kolla brevlådan,tänkte mitt liv kan ju inte bli sämre just nu, är säkert bara tusen räkningar. Men när jag öppnade brevlådan så blev jag djupt rörd. Det var en vykort ifrån Joakim ,som jag har jobbat med under våren,som hade skickat ett kort ifrån Kolmården där han har varit på semester med sina föräldrar. Och sett alla djur som vi har läst om under våren,1 miljon gånger,då han har varit totalt insnöad på en faktabok som heter "Farliga djur"
Det kändes som ett bevis för att man har gjort något bra under våren.
Jag blev rörd och började gråta,just för att jag blev rörd och för att jag var så förbannad.
Känner också en lycka över att det var en lugn kväll igår,för jag hade inte pallat med att vara bakis idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback