En sån natt,en såndär nästan som i en film natt

Inatt hade jag jag en nära döden upplevelse,fy fan vad rädd jag var.
Som tur var det inte den nye "hagamannen" som försökte ta sig in i min lägenhet.
Imorse knackade det på dörren igen,och vem var det som stod där om inte en liten Skånetös.
En väldigt efter längtad sådan.
Vi begav oss ner till stan och käkade på Allstar,det var inte jättebra käk men helt okej.
Jag var ute på balkongen en sväng och tittade ut över Haga,det kändes som att det var något som var fel,något som inte stämde. Tillslut kom jag på det! Dom har rivit järnvägsbron nedanför oss. Helt sjukt,den är bara borta. Har tyckt att det har låtit lite konstigt,men jag är så van vid vägarbetarna här utanför så jag har inte tänkt så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback