Helvetes jävla skit. Tjockopucko

Blev en väldigt trevlig kväll igår,var hemma hos Vera och Jimmy.
Vi kom fram till att världen är väldigt,väldigt liten. Vera och jag har lärt känna varandra genom jobbet och eftersom jag är yngst på jobbet så är dom ett par år äldre,tidiga 80-talister allstå.
Iaf,så frågade Jimmy var jag kom ifrån för han tyckte att han kände igen min dialekt. Sen sa berättade jag det, vilket ledde till att Jimmy berättade att han hade ett ex i Motala. Jag frågade vem det var och han sa att jag nog inte kände henne eftersom hon är 81:a. När han sa namnet blev jag full i skratt,eftersom det fanns en gemensam nämnare,min bror. Och att Jimmy att hört talas om honom.
Vad är oddsen på det det?
Var mycket trevligt kväll,satt och tog det lugnt och snackade. Efter tag skulle vi börja glida mot stan och Rex. Det var mycket folk ute,men konstigt nog hittade vi ett bord på uteserveringen. Så vi satt stilla där resten av kvällen, När det började kurra i magarna så började vi bege oss hemåt,men vi tog ett stop på Happy Burger.
Där upptäckte jag något hemskt att min mobiltelefon inte befann sig i min väska. Sjukt irriterad beger jag mig tillbaka till Rex för att se om den är kvar vid bordet där vi satt,men icke. Cyklade hem och var fly förbannad,svor och skrek på cykeln. Folk måste trott att jag var sinnessjuk.
Så nu är jag jävligt förbannad och sjukt less. Man har så mycket i mobilen,ens liv typ. Men det som är det absolut värsta är att alla nummer försvinner. Så nu måste jag åka till stan,spärra mitt simkort och beställa ett nytt.
Det är så tråkigt att en så bra kväll fick ett så dystert slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback