Inte hej då,utan på återseende

Imorgon försvinner våran älskade Johanna ifrån oss,eller inte försvinner,hon ska bara bege sig till Schweiz ett slag.
Jag tror att Johanna kommer få en underbar tid i Alplandet. Och du kan garanterat vänta dig ett besök av oss!
Johanna är en underbar människa som alltid lyssnar och som alltid finns som stöd när man behöver det. Jag tvekar inte för en sekund att du kommer lyckas där nere!
Tack för att du alltid har ställt upp för mig och att du alltid har lyssnat och stöttat!
Och tänk vad skönt det kommer bli för bestefar när han slipper skjutsa runt dig och oss. Det ska nog bli skönt för honom att  få sova istället för att få gå upp mitt i nätterna och hämta 9 fulla tonåringar,för nog är vi alla i ZB Pappa Björns tonåringar.

     
     
       
     
   


Vi har åkt Sverige runt i en buss påväg till matcher. Vi har försökt underhålla oss själva med sång,dans,flum,djupa disskusioner, men mest flum. Vi har försökt peppa upp oss på promenaderna innan matcher genom att hoppa glädjeskutt. 
Vi har sett varenda jävla sporthall i hela Sverige. Vi har bott på varenda hotell längs med E4:an.Efter ett tag blir även hotell tråkiga. Men vi har alltid hittat sätt att underhålla oss själva,ibland genom en munktävling eller gå till närmaste affär.


      
     
     
     
     


Vi har varit festat tillsammans, vi har haft en underbar sommar tillsammans. Då vi gjorde allt som man ska göra när man är ung. Grillat,badat nakna,hånglat,kärat ner oss,varit på festvial,torkat varandras spyor,tagit hand om varandra, haft bakishäng. Vi har dansat, varit drottningar på krogen,plankat in på alldels för många ställen (inte jag då, som alltid haft  åldern inne,men lärt små kidsen allt jag kan om att planka), gömt oss för Maerris mamma som har letat efter oss med ficklampa,och som alltid lyckats hitta oss. Vi älskar dig Heli! Vi har varit Bodens innegäng number one,alla pratade om ZB,alla ville komma på våra fester,men ingen kom upp i våran klass, men alla ville vara en del av oss! Tänk vad några kidz från Sävast och en södermupp kunde åstakomma för Boden! Nu lämnar vi över stafettpinnen till Maerris syrra. ;) Dags för dig Sanna att uppleva en tid med alkoholmätaren. Blås på vetja!
Vi har haft en underbar tid tillsammans,ingen kommer någonsin ta den ifrån oss!
Och jag har hört att allting blir bättre med åren,hörde jag en skål?!



Det här är en låt som vi har sjungit många gånger och som vi alla i ZB har en speciell relation med.
Vi har sjungit den när:
¤det har tagit slut med pojkvänner
¤när en festival tog slut
¤när vi åkte ut ur elitserien
¤när Mal och Amblika flyttade
¤när sommaren tog slut
¤när vinter tog slut
¤när Alhman slutade som tränare
¤när krogbesöket tog slut
¤på bussen när vi ville reta ahlman
¤när fyspasset tog slut
¤när jag flyttade till Ume
¤när jag ryckte in i lumpen

Så nu är det även din tur Johanna!


Kommentarer
Postat av: Juepue

Fan Thore, det är bland det finaste jag läst! Du har sammanfattat vår underbara tid perfekt! Tack så mycket för att du tror på mig och ger mig ditt stöd, det betyder verkligen för mig :) Men snart ska vi skapa ännu fler minnen! Saknar dig!! Kärlek <3

Postat av: Majsan

Man blir ju nästintill tårögd när man läs detta inlägg (': så sant så sant, allt vi vart med om! och ohja, syster ska få lida lika mkt som jag ;D haha

2009-08-22 @ 01:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback