johnny depp

Där ser man,solen lyser och det verkar bli en fin kväll. Lovely!
Jag ska suga ut det sista ur den svenska sommaren,snart är det mörkt,kallt och vinter! Just nu verkar inte det allt för lockande. Men när man väl får dra på sig skidkläderna och åka skidor så blir det roligt med vinter igen.
 Har även hunnit att läsa ut Camilla Läckbergs "Sjöjungfrun",blev faktiskt lite besviken. Förra veckan läste jag hennes "Tyskungen" och den här boken hade precis samma koncept som den. Det handlar om fyra vänner som delar en mörk hemlighet ifrån det förflutna. Lite tråkigt faktiskt.
Ikväll tänkte jag börja med Barack Obamas självbiografi/memoarer. Lite kul att han skriver sin självbiografi innan han blev president. Han verkar vara en rolig kille så tror att det blir intressant läsning.
Ikväll ska vi ut och käka lite grekisk käk,har aldrig varit på den stället,men tror att det blir grymt.
Resten av kvällen tänkte jag spendera tillsammans med Johnny Depp,tror att det kommer bli grymt faktiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback