Kungen är tillbaka

På fredag släpps biljetter till Winnerbäcks höstturne.26/11 spelar han i Gammlia. Den 21 september släpper han det nya albumet "tänk om jag ångrar mig,och sen ångrar mig igen". Albumet släpps även som en limiterad box som, förutom nya CD-albumet, innehåller sångboken "112 Sånger", en vinylversion av nya albumet samt ett antal fotografier av Lars Winnerbäck. Allt i en snygg box i LP-format! 
Det blir en höst att vänta på!
 


Jag har inte tänkt på att det är så många kändisar med i den här videon.
Har bara tänkt på Luuk och Mikael Nyqvist..Men dom är ju mängder av kända ansikten:
Anna Thernheim,Hovet,Plura,Lisa Ekdahl,Ola Lindholm,Staffan Hellstrand, Dogge, Josefin Sundström,Vanna Rosenberg och skådespelaren som är med i alla svenska filmer som jag inte minns namnet på.
Är det några jag har missat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback