Kycklingburgare

Har ätit en alldels strålande god middag. Kycklinghamburgare med guacamole,ett recept som jag har kommit på alldels själv.
Filurat ut det på lediga stunder.
Idag fick dom bli lite lyxigare med västerbottensost i färsen. Riktigt gott!
Tyvärr kan jag inte dela med mig av receptet,då det är hemligt och kommer följa med ner i graven. ; )
Nina kom hem ifrån jobbet,åt mat,la sig i soffan och har sovit sen dess,ca 2 ½ timme.
Vi hann med 10 min konversation innan hon deckade. Tycker att det är skit tråkigt. Har försökt väcka henne genom att diska så högt som möjligt,allstå slå med kastruller och pannor. Det gick inte.
Peta på henne i soffan,funkar en halv sekund då ena ögat öppnar sig ,men man ser inte riktigt pupillen,sen sluter det sig igen. Så det funkade inte heller. Sen drog jag på Kings of leon på högsta volym. Det funkade bättre,men följden blev en arg kommentar och sedan ner i djup sömn igen.
Tror att jag ger upp hoppet nu. Det går inte väcka en björn som sover.

Mormor ringde och sa att Lars WInnerbäck har blivit tilldelad Evert Taube stipendiet.
Det är han verkligen värd.






Kommentarer
Postat av: Jue

Thorsson, de där kycklingburgarna låter som en femstjärnig-rätt ! ;D Saknar dig! <3

Postat av: Thore

Jue,klart att dom är goda när mästerkocken har lagat dom! :) Hur går det i swiss? Jag saknar dig också pysen!

2009-08-02 @ 22:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback