utslagen

Har precis dragit mig upp ur sängen och hasat mig till soffan. Om inte mitt ben hade "somnat",konstigt benet sover väl när jag sover,så hade jag nog kunnat sova ännu längre. Fast det gjorde så ont så jag att gå upp och röra på det.
Det blev en lång kväll på jobbet. Kom inte hem förns vid 03,och då hade jag varit vaken alldels för länge så jag hade blivit övertrött. Tog ett tag innan jag somnade.
Förövrigt var det en bra kväll på jobbet,vi lagade tacos och åt ute i den fina sommarkvällen.
Hoppade studsmatta och bara tog det lugnt.
Läste även ut min bok igår,"den mörka ängeln",den var bra men verkligen inte något speciellt tyckte jag.
Ska ta och köra ut bilen snart,vilket jag inte hade behövt,men kände för en rejäl promenad idag. Så kör ut bilen och går tillbaka. Det blir en rejäl bensträckare på ca 1 mil,ingenting för en gammal soldat.  : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback