Hon var i himlen!

Förra veckan så var Nina och jag på Anna Thernheim. Det var en bra konsert,Anna var riktigt grym. Men publiken och inramningen var kass! Publiken sjöng inte med och det blev ingen stämning direkt!
Det var inte riktigt som att gå på en Lasse konsert,men det hade jag inte väntat mig! Inget slår Lasse!
Efteråt fick Nina träffa sin idol och hon höll på att svimma och smälla av. Som tur var lyckades hon få fram några få staplande ord.
Skulle kunna tänka mig hur det skulle vara om Åkan och jag fick träffa Lasse,vi skulle nog avlida.
Eftersom jag fick agera fotograf så blev det en mycket vacker bild!
Antar att Nina vill göra en fototapet eller liknande i nya lägenheten,man vet ju aldrig.haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback