tisdag

Blev inringd på jobb imorse,även om klockan är sju och dom som ringer förstår att man sover så försöker man låta så där pigg och glad som om man har varit vaken i 2 timmar.
Vet inte om det lyckas,eftersom jag knappt aldrig kommer ihåg vad dom säger.
Resten av veckan är redan uppbokad,så det känns skönt.
Har kommit hem precis och ligger och degar i soffan,mina fötter är frusna efter att ha varit ute hela eftermiddagen. Ska ta och göra lite chailatte och hoppas på lite upptining!
Har på en av de vackraste låtarna som finns, Eva Cassidys version av Fields of gold.
Underbar låt med många vackra minnen.
Åkan och jag har lyssnat på den otroligt många gånger i omklädningsrummet innan träning och till och från matcher.
Söder gillade också den här låten. När han var ute i fält så lyssnade han på den när saknaden trängde på om kvällarna i skogen, eftersom det var "han och hans tjejslåt" . Jag låg närmast kaminen eftersom jag är så frusen och när han var eldpost så brukade han trycka på den här låten och så pratade vi om våra käraste tills jag försvann in i drömmarnas värld och jan fortsatte att elda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback