Våren tittar försiktigt fram

Är det inte underbart att vakna på morgon och tro att man har försovit sig till jobbet för att det är så ljust ute,för att inse att klockan bara är 6!
Våren kämpar för att stanna,snön smälter bort och solen visar sig ifrån sin bästa sida! Det är verkligen underbart!
Ett annat vårtäcken är att barnen inte sover i overoll i vagnarna längre utan det räcker med fleecekläder i åkpåsen!
I veckan var vi även ute på utflykt,vi tog barnvagnarna och gick in längs älven till stan,där blev det lite spring på gågatan och fika på Barista. Men det roligaste var nog att åka hiss trots allt!
Vill att våren ska vara här på riktigt så att jag kan åka ut och glida på min födelsedagspresent,som jag fick lite för tidigt, min longboard! Ska bli sjukt härligt att gå ut på morgonen och glida iväg till jobbet i bara jeans och tröja!

Det känns som att april kommer gå fort,det är två 4 dagars arbetsveckor! Sen är det valborg,vilket innebär inflyttningsfest!
Ska börja flytta på fredag vilket känns underbart att få komma iordning i nya lägenheten! Den är så otroligt fin!

Idag är det en internationella sovdagen,enligt IKEA. Men ganska oväntat sov jag inte så länge,utan vaknade till solskenet!
Åkan har internationellasovdagar varje dag så det berör nog inte henne! haha.

Nu ska jag göra iordning mig,ta på mig skinpajen och solglasögonen och gå till stan och möta upp Nina som har jobbat.
Härlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback