Fjärde gången gillt?

Då har jag haft maginfluensa för fjärde gången sen januari.
Kände på mig att jag skulle få det då jag torkade upp efter en liten kille som fick det på dagis. 
Men var  noga med att sprita händer och allt,kände ingenting dagen efter utan tänkte,åhh vilken tur inte den här gången.
På torsdagskvällen kunde inte kroppen hålla imot längre. Så det blev en lång natt.
Igår sov jag hela dagen och var allmänt trött.
Nu hoppas jag att jag har haft mitt för iår.
Tråkigt bara att min mobil inte pallade maginfluensan,den drunkade i en vattenflaska.
Så alla nummer och allt är borta! Riktigt irriterande.


Idag ska det bli vårens varmaste dag,synd bara att jag är riktigt seg fortfarande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback