Helgen

Helgen har varit kanon,det var kul att Bodengänget kom hit på valborg!
Det var riktigt kul,fulla för kärlekens skull som Mimmi sa.

Jag råkade trilla av stolen på Olles,inte för att jag förstod hur jag lyckades med det.

Första maj åkte bodensarna hem och Nina och jag skulle åka bräda till Ica. Vilket slutade med att Nina vurpade,jag tyckte att det var jätte roligt. Eggade henne ganska mycket.

När vi sedan skulle åka ut och åka den andra maj hade jag väldigt hög fart och skulle åka upp på kant,brädan vill inte åka över kanten utan den stannade och jag flög av brädan och landade efter att ha gjort en volt. Somliga straffar Gud direkt! :P
Det var ingen rolig vurpa och jag är fortfarande öm i kroppen.

 
   

TT visar att vi kan sitta med benen i kors! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback