ja då har det hänt igen.

Som sagt då har det hänt igen,jag har vurpat på longboarden. Undrar om att det har med att göra att när man har ramlat första gången så släpper spärren och man vågar mer!?
Aja,den här gången var det iaf inte mitt fel.
Jag skulle åka i en tunnel,först är det en nedförsbacke och sen blir det en uppförsbacke. Tunneln kanske är 50 m.
Jag åker och åker på högersida,som man gör i Sverige. Jag får möte och han cyklar på felsida. Inser att han inte kommer väja i tid utan att jag kommer krocka,tar beslut om att hoppa av i farten,vilket gör att jag vurpar direkt när jag hoppar av. Sen ger jag en snabb utskällning till cyklisten och sen går jag argt vidare.
Men alla som har vurpat vet att man inte tittar om man har slagit sig direkt. Men känner att jag har lite skrapsår överallt.
Efter ett tag känner jag att det gör ont i fingret,tittar ner och inser att rinner blod. Ja,då har jag skurit mig på någonting och jag har ett jack i fingret. Vad ska jag göra? Ehh fortsätter gå till stan och möter upp Persson.
Persson skrattar lite och inser sen att vi måste ha lite papper. Sagt och gjort vi tar lite papper torkar bort det mesta och tar sedan en glass i solen :)
Ser dock ett mönster i ¨båda mina vurpor,båda gångerna har jag varit bakis. Hmm.

   
Roligt att det minsta såret på fingret var 
det som blödde blod.
Vilket har gjort att konsekvenserna
av detta är blod på Conversen och tröjan. 
Det som inte dödar det härdar.

  


Kommentarer
Postat av: Juepue

Nä nu jävlar söker vi upp crazy-cyklistens brevlåda!!! :@

2009-05-20 @ 17:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback