Sol

Min vita månad går riktigt bra,man märker tydligt att socker är något mat blir beroende av,precis som fet mat.
Så jag tyckte att det  var dags att slå slag i saken. Så under en månad ska jag sluta med alla "laster" om det funkar bra så blir det en fortsättning,eller bara lördagsgodis som gäller!
Här är det jag inte får stoppa i mig:

¤Snabbmat=Pizza,Frasses,Max,Mc Donken
¤Godis
¤Chips
¤Läsk
¤Snus

Ryggen börjar bli bättre,mina fötter har sakta börjat vakna. Vilket är ett stort framsteg.

Snart ska jag åka iväg och jobba. Funderar på att cykla för att röra mig lite,men det känns jobbigt att cykla 8 km hem ikväll.
Så det blir nog att cykla till busshållplatsen istället.


Nu är det snart skolavslutningar och student,vilket innebär sommar.
För mig blir det ett studentfirande och det är att åka upp till Boden att kolla på brudarnas student.
Ska bli riktigt kul!
Och med sommaren kommer "Allsång på Skansen",det är verkligen Svensk sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback