Sommar

Har haft fullt upp i ett par dagar,har varit sjukt mycket jobb. Igår jobbade jag 8- 16:30 för att sedan åka ut till Greta och jobba till 22. För att komma hem och se slutet på CL,forza Barca, och sedan hoppa i sängs.
Idag började jag halv sju,vilket är okristligt tidigt,men jag var riktigt pigg när klockan ringde halv sex. Kan bero på att det var sol och klarblå himmel.
Så dagen på dagis idag var som himmelriket,har varit ute i gräset hela dagen och barnen har blivit härligt bruna i ansiktet.
Tänkte på det idag när jag cruisade till jobbet,det var tyst och lugnt,det var ett ljus över staden som bara är infinner sig på morgonen. Att förut när man jobbade på sommaren så ville man helst att det skulle regna för då vet man att man inte missar något. Men nu vill jag att det ska vara sol varje dag,då är allt så mycket lättare och skönare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback