Underbar morgon

Vaknade redan vid nio idag,solen hittade in mellan persienerna. Gick upp och gick ut på balkongen,kände att det redan var riktigt varmt.
Tog på mig shorts och t-shirt och tog brädan och började rulla mot stan,tänkte försöka få tag på lite jordgubbar till frukost. Det var inte många som var ute,mest pappor med sina barn i barnvagnar. Såhär på morsdag så ska mammorna tydligen få en ledig dag. Tyvärr hittade jag inga jordgubbar,men det var riktigt skönt att vara ute så tidigt det var verkligen hur lugnt som helst på gatorna och jag kunde cruisa hur jag ville.
Kom hem och fixade iordning frukost som vi åt på balkongen,äta frukost ute är nog det bästa som finns.

Ska ta och åka och hämta min cykel som står på dagis. Sen tänkte jag åka och lägga mig i parken och njuta av solen och läsa min nya bok som jag har fått av Nina. Nina som förövrigt jobbar idag och ska jobba 22 dagar framöver,tills vi sitter på planet till Tunisen.


Hur kunde Ellenor vinna Robinsson? Helt sjukt,Jarmo var den värdiga vinnaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback