Färgning

Nu har jag varit nere och slängt in mina absoluta favoritjeans i tvättmaskinen. Det är mina Cheap Monday byxor som en gång i tiden,typ under gymnasiet,var svarta. Eftersom dom har några år på naken så har dom blivit typ gråa. Och eftersom modellen inte görs längre så gör jag nu ett försök till att få dom svarta igen. Köpte något pulver man skulle slänga in i tvättmaskinen tillsammans med brallorna,som hette "back to black".
Hoppas verkligen att det fungerar,annars kommer jag bli riktigt förbannad på mig själv att jag försöka färga tillbaka dom och inte lät dom va! Så nu sitter jag spänt och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar.


Hoppas att det blir såhär stor skillnad på mina älsklingsjeans.
För mina brallor har den färgen som på dom understa jeansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback