Flyttstäd AB

Vaknade klockan sju imorse,tittade på klockan och blev förbannad på mig själv. Som tur är somnade jag om och fick min skönhetssömn. Jag sover aldrig lika bra när jag är själv hemma.
Idag ska hämta Joacim från skolan,är riktigt tråkigt väder ute så blir nog en lugn eftermiddag inne.
Sen ska jag gå upp till Luvan och möta upp Maria,för vi ska åka iväg och flyttstäda en kollegas hus.
Känner mig inte super peppad. Men som tur är,är vi två stycken.
Ska även försöka hinna med att storstäda vår lägenhet nästa helg. Väntar fortfarande på att det ska bli kallt ute så att jag kan frosta av frysen.
Idag får jag mina grejer som jag beställt ifrån IKEA,det var en ny lampa och lite småtjaffs som Stina på jobbet köpte åt mig.


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt med personer som hjälper sina vänner och bekanta. Blir glad när jag läser att du ska hjälpa till med flyttstädning.

När jag och mitt ex skulle flytta för ca 2 år sedan, så fick jag jaga personer som kunde hjälpa till med flytten och flyttstädningen, och till slut visade det sig att det endas var 1 person som kunde ställa upp.

Så var glad att dina vändner hjälper till.

/Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback