fortsatt regnusk

Vädergudarna var inte på sitt bästa humör idag heller. Ruggit tråkigt väder ute.
Var och jobbade en sväng på eftermiddagen. Fick skjuts till stan när jag slutade,alltid skönt att slippa bussen.
Inhandlade en mycket fin och stor julstjärna till vårt gigantiska vardagsrums fönster. Fyllde även på lite ljus.
Det finns inget bättre än levande ljus.
När jag kom hem insåg jag dock att det inte fanns någon "upphängningsanordning" till stjärnan. Så jag fick tjuvkoppla lite,skruvade isär en annan lampa,när jag kom på att den kontakten inte passade i taket.
Började bli less och drog kabeln ner till vägguttaget istället. Tur att jag kan det här med att dra kablar och koppla sen lumpen. haha. Men imorgon får måste jag nog ta en sväng förbi Clas Ohlsson efter jobbet och köpa en ordentlig sladd.
Dags att börja med middagen också,tror att det kommer bli något riktigt mumsigt idag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback