Lördag

Skulle som jag berättade igår,jobbat idag. Men tyvärr blev det inställt då Greta hade hög feber. Synd om Greta men lite skönt för mig. Så jag har bara njutit av en lugn förmiddag. Vilket har varit ruggit skönt!
Tror att jag ska ta en sväng på stan,men får se om jag har lust att ta tag i mig själv. Är som sagt ganska skönt att bara "va" här hemma också.
Nu ska jag slappa vidare och bara ha en skön lördag! 

Förresten tyckte jag att det var jätte roligt att Johanna lurade skiten ur alla och sa att hon skulle åka till Paris,när hon i själva verket åkte hem till Boden och överraskade alla! Hoppas att du har det bra i Boden gumman!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hjärtat! Tänk om du också bott kvar här uppe, så jag hade fått träffat dig med! Men till julen får vi försöka träffas! LOVE <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback