ojoj

Var ett tag sedan jag uppdaterade,har haft en liten bloggtorka,trots att det har hänt mycket den senaste tiden. Kanske är just därför som jag inte haft tid eller ork att blogga!?
Har hur som helst varit mycket jobb både kvällar,helger och tidiga reveljer. 
Igår så möblerade vi om i lägenheten,blev mycket bra. Det ser ut som en annan lägenhet ut trots att vi bara bytte väg på soffan och tv. Blev mycket öppnare nu. Imorse fick vi även våran nya fåtölj hemleverad. Monteringen gick bra och jag höll mig lugn trots allt.
Så nu känns hemmet fint och fräscht. Lagade även våran ringklocka som har varit paj.
Det är riktigt tråkigt höstväder,grått och trist. Jag längtar efter snön,vill åka skidor,vill att det ska bli ljusare!
Tror att jag måste titta på den nya såpan om Ullared ikväll,känns som att man kan skratta en hel del åt det. Finns människor till allt.

Lite annat roligt som har hänt är:
Linköping har äntligen fått sitt första SM-guld! Sjukt roligt!
Jag har gått vidare i "uttagningen" för ett jobb jag har sökt.
Tärnaby har haft vinterpremiär vilket innebär att det inom en snar framtid kommer bli ett besök där.

Men livet är inte alltid en dans på rosor:
Aik tog SM-guld och bajen åkte ut. Visst grattis Mimmi,Pelle och Sebastian.
Empan har dragit av korsbandet,skänker många tankar till dig. Hoppas att allt kommer bli bra,jag vet att det kommer gå bra!
När snön kommer innebär det att man inte kan cykla längre,vilket innebär att man måste åka buss till jobbet. Och det gillar inte "vikarieportmonän"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback