vilka veckor

Förra helgens lumpen sammankomst var hur trevlig som helst! VIlken helg,det var verkligen sann glädje!
18 timmars festade,toppat med discodans och styrdans. Mycket bra!
Mycket jobb i veckan i veckan som var och mycket jobb den här helgen och nästa vecka.
På måndag börjar jag kl 13 och innebär en välbehövlig sovmorgon!
Idag var Greta och jag på stan införskaffade mig ett par nya svarta cheap monday. Mina är allt för ofta på villovägar,förstår inte vem det är som snor dom hela tiden. Just nu är dom i New York. =)

Den här veckan är det ljusfestival här i Umeå. Alla förskolebarn har gjort "pyntad" glasburkar och ställt upp i en park här i stan,plus att det är massa andra ljusinstalationer i stan.

Greta sover i soffan nu,och jag har kollat på robinson med henne i famnen,hela min kropp domnade bort. Jag lyckades tillslut krångla mig ut ur hennes järngrepp.



Ifrån ljusfestivalens invigning igår. 2750 ljuslyktor var tända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback