Vilken vecka

Det har varit en känslomässig vecka. Det har varit nya intryck,med nytt jobb och nya kollegor. Det har varit min sista jobbvecka på luvan,avsked av underbara arbetskamrater,bra chef och UNDERBARA barn. Fick en present i fredags när jag slutade och det var nära till tårar.
I fredagskväll så satt vi på Lottas och bara skulle chilldricka öl,vi var ett gäng och det var mycket folk men vi lyckades få bord trots allt. Jenny ville gå vidare och "veva",ett norrlänskt uttryck för att festa tydligen, sagt och gjort så drog vi vidare. Det blev en riktigt kul kväll och en bra avslut med mina arbetskamrater!
Igår så tog jag det lugnt hela dagen,det var otroligt skönt,en hel dag ledig,det var längesen.
Idag ska jag storstäda,har känt peppen hela veckan,idag känns det inte lika kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback