Wallander

Idag var jag på informationsmöte med nya jobbet,kul att träffa sina nya kollegor.
Mycket information att smälta på en gång...
Resten av eftermiddagen så har jag varit ledig,känns helt otroligt skönt. Var längesen jag var ledig,så jag har förtjänat att ligga och dega. Kollade på den nya Wallander filmen Läckan. Den var bra,sådär lagom. Som alla andra Wallander. Vill att den sista Wallander boken ska komma ut på film. Den var riktigt,riktigt bra!
Nu ska jag ta och fixa till lite mat. Ska äta min favoritmat som jag har just nu. Jag brukar snöa in på maträtter och sedan föräta mig. Nudlar med räkor,wasabi och soja. Är kanske för att jag mest tycker om sojan och wasabin,men sjukt gott och det går snabbt att laga. Billigt också,eller ja om man skippar räkorna så blir det ju super billigt.
Funderar på att bara dega hela kvällen,inte lyfta ett finger. Imorgon jobbar jag hela långa dagen. Funderar faktiskt på att sova i Röbäck,ska ju ändå jobba till 22 och bara åka hem för att åka ut tidigt dagen efter. Är ju ensam hemma så finns ju inget att längta hem till. Jag längtar bara tills på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback