Wiho

Det har varit en grym vecka,men jobbig! Har fått reda på att jag har fått ett fast jobb! Vilket är enormt kul,eftersom intervjuer och olika saker har hållt på i ca två månader för det här jobbet! Det var 840 sökande till 14 platser så det känna extra kul!
Jag har jobbat hela veckan,vilket har varit sjukt roligt,kommer sakna min nuvarande arbetsplats jätte mycket. Men sånt är livet!

I måndags så ringde Almstedt upp mig och tyckte att vi skulle träffas i helgen för liten fest! Var lite snabbt påkommet,men de flesta kunde,så det kommer bli sjukt skoj! Längesen man träffade alla underbara människor! Men kommer bli alldels underbart,lumparpolare är alltid lumparpolare och dom ligger mig varmt om hjärtat. Jag tror att de är dom som verkligen vet allt om mig!
Stänger imorgon på dagis och tar sedan bussen till Sundsvall,för att slagga hos Söder och på lördagen åker vi vidare till Huddik! Kommer bli en hejdundrande fest!











Det här är faktiskt inte ploj. =)
Utan det var på vårat överlevnadshelg då vi var tvugna att
vada över älven,vilket innebär att vi inte ville ha blöta brallor efteråt! :)
Herregud så kul vi hade under vårt år tillsammans!


Kommentarer
Postat av: åkan

Hur vore det om du nån gång skulle komma å hälsa på lilla åkan ? : (

2009-11-13 @ 14:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback