Party

Förkylningen vill inte ge med sig,usch och fy. En snok som inte går att andas med,eftersom nässprayet glömdes i hallen igår. Öron som piper,svider och kletar. Vilken tur att halsen iaf är bättre. Träffade Erik igår det var kul för han hade blivit himla stor. Vi pratade om VM 94,han var lite för liten då,så han hade svårt att komma ihåg jätte mycket. Men lite kom han ihåg och det var skoj.
Idag ska jag på personalfest,det ska bli skojsigt. Förfest hos Vera och sen vidare. Har hört att dom festerna ska vara ganska vilda,jag tror på dagisfröknarna och dagismagistern! Stackars Jögga som är ensam kille. ;)
Måste iväg till bolaget känner redan att tiden börjar bli knapp och ändå tempoväxlar jag inte. Jag jobbar bäst under stress och press.
Igår städa jag igen,känns inte som jag gör något annat än städar. Man städar så huxflux så blir det stökigt och masor disk har trollat fram sig själv. Nu hoppas jag att det kan hålla sig fint ett tag.
Undrar vad man ska ha på sig för kläder ikväll?! Alltid beslutsångest.
Nej,men om man skulle ta sig själv i kragen.


Kommentarer
Postat av: åkelizzooh :)

när ska du komma på fest hos mig ?? :D

2009-10-08 @ 15:56:54
Postat av: emelie

ja vad fan jag pallar inte folk som säger 6-9 månader eller 9-12 månader! fuck you säger jag, jag ska spela om 4 precis som sofia!! mamma spelade efter 5 tror jag så jag borde väl ha hyffsat läkkött! bara jag får operationstid nu snart så!

Postat av: emelie

ja man minns ju knappt att du var skadad... så fort gick det! meen ah mitt knä är ganska bra faktiskt. jag kunde innan artrot springa utan problem så det är inte speciellt instabilt. så jag hoppas de kan operara mig så fort som möjligt! vet inte än vem som ska operera. ifk försöker fixa och sen ska min moster försöka se om det går att ställa sig i kö i motala också... och då blir det ju kanske bengt. men jag hatar dessa väntetider! fick ju vänta i över en månad för artrot bara. gjorde du magnetröntgen eller?

2009-10-30 @ 09:29:31
URL: http://whirl.se/wp
Postat av: emelie

okeej, jag hade lätt föredragit magnetröntgen! men ortopeden skickade mig på artro direkt eftersom det är lätt att missa korsband samt att de hade kunnat fixa till menisken direkt. min ortoped är dum i huvudet så jag har inte riktigt någon talan när det gäller mitt knä känner jag. skulle gärna vilja byta men det verkar tyvärr vara så att det går fortast hos honom om jag nu inte skulle få en tid snabbt i motala. vart jobbar din mamma nu då? ska fråga pappa om han kan ringa henne... se om det går att komma in och ställa sig i kö där också på något sätt...

2009-10-31 @ 22:03:18
URL: http://whirl.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback